Dec 1, 2010

洛威Check Email

洛威每日早上開工前都有check私人email的習慣,
近日經常收到一些舊朋友寄來的email,
Email的subject都係"Hey, you really need to check this out!!"
好奇心驅使下打開了email, 內容都係:
"Hey, I found this website from my friend,
they sell some crazy cheap stuffs here,
check this link out - http://www.dudeyoureallybelieveitdoyou.com"

試過一次條link direct去一些平到冇可能的iPhone或iPad網站,
再加多十個pop up咸網.
又試過direct去$500US買一萬粒偉哥網站, (洛威諗: 一世都用唔哂,都唔知係高估定低估我)
當然又再加多十個pop up咸網.
奇怪的係他每一次都會打開, 可能因為有些朋友真係好耐好耐冇見, 好想打探一下他們的消息下落.

今日洛威一打開email, 發現寄email給他的係前女友Miu Miu,
一看subject, 竟然寫住"Penis enlargement"
洛威自分手後都冇見過冇聯絡過Miu Miu,
再想看看內容亦無防, 反正都是手指一click.

一打開email寫住"洛威, 呢個email唔係Scam, 以下呢個廣告你係可以考慮, 記唔記得春光乍洩內在亞根庭酒店一幕,張國榮問梁朝偉係唔係好後侮同我一齊, 梁朝偉點答? 我對我地之前段關係都有一樣答案, 一提: 我下個月結婚."

看完email後洛威呆了十多秒, 喝了一啖水後, 再如常地click一下 "Next unread email"
下一個email由謝飛寄來, Subject為"Cheap Plastic Surgeries",
洛威呆了一下, 然後手指再click, 將email forward了..........

No comments: