Dec 20, 2010

謝飛 - 非刻意的方法演技

人類的感情可寵統地分成兩個Polar Extreme:

Fear Vs Love
日常生活中, 人類作出的一切行為, 都可以歸立為" A product lies on the spectrum between Fear and Love". 例子一, "艾倫兩星期前知道有測驗, 但亦一直冇好好溫習, 選擇出貓." 這是一個很典型的Product of Fear. 例子二, 艾倫不小心斬了爸爸的櫻桃樹, 但勇敢地認錯,  這行為是一個很典型的Product of Love.







假如問謝飛發生在5小時前的係一個Product of Love or Fear,.... 他豪不猶豫答" 係極端的Fear, 打一個比如, 假如你認為在漆黑一片的太平洋上漂浮係Extreme的恐懼, 我剛剛體驗的是身處太陽系以外的太空." 同時間黑仔在旺角警署攞住五千蚊去保釋謝飛, 身邊重有一班類似陳刀仔的古惑打尖保釋成身刀傷被locked up的朋友.....黑仔呢個行為係Fear定Love? 據洛威說.....唔係love, 唔係Fear, 而係A Product of Absolute Stupidity..................

---------------------------------------------------------------------------------
星期六晚上, 大角咀大排擋內人來人往,.

謝飛奇蹟地早到, 獨自一個坐在靠牆角位, 精神彷彿, 喃喃自語說
"假如我見到第二十部, 我就會殺人!!!"

馬超, 傑夫, 洛威跟黑仔都先後到了, 坐下後, 傑夫即時拿出新買的相機為大家拍照.

謝飛一手將傑夫的相機拍了落地, 大喊" 你老味, 我一早估到你地係一隊電視台拍劇的Crew黎架啦!!"

眾人呆了, 不知如何反應.....傑夫新買的相機......經已報銷.

謝飛續"今日由起床開始, 我發現有20個相機企圖影我, 有由對面大厦影過來, 有由對面馬路, 由7仔, 由地鐡, 由街市, 由雪糕車, 到最後由你傑夫個仆街, 終於被我發現我其實係一個TRUMAN SHOW 的主角!!!!"

眾人都習慣了謝飛語不驚人誓不休的性格, 都沒有不大反應. 

馬超說 "而家個個都影相, 係人都拎兩部機出街, 你重有冇第二個証據呀?"

謝飛堅定的表情說 " 有! 黑仔條女Katie次次都化濃妝, 重唔係因為要上鏡想靚D?" 
黑仔說 "你唔會想見到Katie唔化妝個樣,信我! 重有冇其他証據?"
謝飛既堅定又自信,說" 有! 洛威約親我都唔肯過對面海, 係因為唔想制作太多外景, 電視台想控制budget!"
洛威點了一口煙, 說"你都on撚鳩!" 同時間拎出新買Iphone 4打電話給女友Miu Miu報到. 
謝飛連忙說" 嗱嗱嗱!!! 新電話呀, 你係我BFF (即Best Friend Forever, Paris Hilton的Term, 解最好的朋友), 出鏡應該唔少, 好多油水啦!"

黑 仔深入地分析其哲學" 首先你講緊有兩個世界存在, 第一個係電視世界, 即你身處的, 第二個係我地呢班Crew收工後的現實世界.  據你咁講, 你即係話iPhone4 在現實世界同電視世界Cross-Over? 點解我地唔由你出世開始將你implant一套完全唔同的常識? 例如iPhone 4在現實世界並不存在?"

謝飛說" 屌! 你真係當我傻西, 因為係電視台的Budget有限, 冇可能為一個節目制造一個新世界, 一套新制度, 一切都要由現實世界copy過來, 再講, 如果電視世界同現實世界唔一樣, 觀眾睇完邊會有共嗚呀!?"
謝飛擺出一款醒目的樣子!
眾人你眼望我眼, 心諗"謝飛真係癲撚左呀!"
 
洛威挑釁謝飛說 "不過有一樣野係假架, 你知唔知你成日都題林志玲好撚正, 好撚Hot, 其實在現實世界林志玲係一個泰國的變性人, 所以你每次題起話你好想搞佢, 電視機前的觀眾都抱腹大笑."

謝飛信而為真, 快要崩潰之際, 大叫"屌你班仆街!!!"

黑仔見情況有點失控, 說"唔好玩佢啦洛威! 條友痴線啦!"

謝飛大怒, 說" 收聲黑仔, 我一早知你冇之前冇去到英國, 你係去左隔離廠拍劇!!!!你係一個演員, 當紅電視台小生!!!"

黑仔有點唔明白" 吓? 點解我係當紅小生呀? 佢地呢?"

謝飛說"  因為你係呢班人入面最靚仔, 最有型, 最大隻果一個!!"

這時有一pair警察行beat經過.

洛威大笑, 說" 謝飛, 你估亞Sir一定係臨記啦, 咁你又估亞Sir果枝係真熗定假熗? By the way, 我地呢個show, budget唔係好充足, 你都就黎冇得撈呀."

謝飛二話不說, 像箭一樣衝出去................接下來,係一段癲佬搶警察配槍的蒙太旗.

故事高潮係由謝飛向大角咀的周末夜空, 開了一熗閉幕......謝飛聽到熗聲後自動扒底, 變手放頭後面. 手銬, 被押上警車....而洛威, 冷靜地大口大口食剛來到的乾炒牛河.

最後只有黑仔保釋謝飛, 他們在警署相遇後, 謝飛的對黑仔說的第一句說話"我 . 鞠躬盡瘁, 死而後已!"

旺角警署, 近界限街公園的停車場入口出面, 有一雙擁抱的好友大聲地痛哭!!!  

-----------------完--------------------------------------



4 comments:

KT said...

謝飛,係我最鍾意0既角色....哈哈...只有自戀到極點,先會有呢個幻想

BEN IP said...

我想打佢兩巴, 然後同佢講"你以為自己係邊撚個?"

鷹 said...

1) A dum's fantasy got smashed by a gunfire, that's very 吳宇森's ramance. Like.

2) 洛威's charater is not quite coherent between stories, could be better if it is I think.

BEN IP said...

係呀, 早知plan一plan.